
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA
Warsztaty te pozwalają zbudować fundamentalne umiejętności komunikacji, dodają pewności siebie poprzez poznanie swoich silnych stron i obszarów do rozwoju w zakresie: kontroli własnych emocji, mowy ciała, empatii, aktywnego słuchania oraz samo-motywacji. Ponadto sztuka asertywności, a także zdolność pozytywnego przyjmowania opinii i sugestii innych pozwalają uczestnikom zrozumieć ich rolę w procesie świadczenia usług wysokiej jakości. Umiejętności te mogą stanowić podwaliny do ustanowienia standardu zachowań w firmie i wprowadzenia skutecznego systemu oceny pracy.
CEL:
Poprawa skuteczności realizacji powierzonych zadań, poprzez zastosowanie metod „efektywnej komunikacji interpersonalnej” z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
ZAKRES TEMATYCZNY:
- Rola Przedstawiciela w organizacji
- Elementy skutecznej komunikacji
- Sztuka asertywności
- Przyjmowanie informacji zwrotnej
CZAS TRWANIA : 2 dni
KTO POWINIEN UCZESTNICZYĆ:
Wszyscy pracownicy działu Sprzedaży lub Obsługi Klienta, mający na co dzień kontakt z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz aktywnym procesem sprzedaży.
![]() | Efektywna Komunikacja- Akronim.pdf |