
WARSZTATY ASERTYWNOŚCI
Warsztaty te poświęcone są przede wszystkim doskonaleniu sztuki asertywności w zakresie wyrażania próśb, złości, odmowy, a także zdolności pozytywnego przyjmowania i udzielania informacji zwrotnej w postaci pochwały i konstruktywnej krytyki. Poprzez nagrywane scenki video uczestnicy uczą się rozpoznawać różne zachowania, a otrzymując własne wystąpienie na CD mogą dokonać samooceny, korygując na przyszłość swoje słabości.
CEL:
Poprawa skuteczności realizacji celów, poprzez asertywną komunikację, pewność siebie i wyższą motywację.
ZAKRES TEMATYCZNY:
- Warsztaty asertywności – ćwiczenia praktyczne z użyciem video
- Indywidualna mapa asertywności.
CZAS TRWANIA : 2 dni
KTO POWINIEN UCZESTNICZYĆ:
Wszyscy pracownicy działu Sprzedaży i Obsługi Klienta mający na co dzień kontakt z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz aktywnym procesem sprzedaży, a także kadra kierownicza z różnych działów.
![]() | Warsztaty Asertywności - Akronim.pdf |