
Menu

Partnerzy
" Od marca 2007 roku firma Akronim przygotowała i przeprowadziła dla Philip Morris Polska S.A. kilkadziesiąt szkoleń, w których wzięła udział grupa kilkuset uczestników Działu Sprzedaży.
Szkolenia te obejmowały swoim zakresem tematykę dotyczącą;
-
- podstaw umiejętności sprzedaży,
-
- zaawansowanych umiejętności sprzedaży,
-
- pasywny, aktywny kontakt z konsumentem,
-
- szkolenia podstawowe i zaawansowane dla kierowników,
-
- podstawy marketingu dla działu sprzedaży.
W czasie wszystkich sesji szkoleniowych, przygotowanie merytoryczne, doświadczenie, zaangażowanie, materiały oraz stosowane techniki szkoleniowe oceniam jako najlepsze ze wszystkich, które do tej pory poznałem na rynku w Polsce."
Przemysław Dolski Manager Sales Development PM Polska S.A.
Opinie uczestników:
-
..."kupowałem mieszkanie w Szczecinie, a dzięki sztuce negocjacji zdobytej na szkoleniu ugrałem 17 tysięcy ”
Uczestnik „Warsztatów Negocjacyjnych SMS 3” Philip Morris Polska Distribution Sp. z o.o
-
..."W ten weekend mieliśmy targi dekoracyjne w Warszawie, gdzie wystawialiśmy się z naszymi obrazami. Nie nastawiliśmy się za bardzo na sprzedaż, bo zależało nam na zareklamowaniu się, ale...ponieważ tydzień wcześniej byliśmy na szkoleniu z technik sprzedaży coś w nas wstąpiło i zaczęliśmy zachęcać ludzi do kupna. Po rozpoznaniu klienta czekaliśmy na "sygnały zakupu" i stało się. Sprzedaliśmy całkiem sporą ilość obrazów. Nawiązaliśmy dużo kontaktów ze sklepami które chcą od nas "kupić" obrazy. Dziękujemy! ”…
Jan Sokolik Firma Tanie obrazy, uczestnik sesji „Skuteczne Umiejętności Sprzedaży”
-
..."możliwość dyskusji i wymiany doświadczeń w grupie w zakresie różnych metod zarządzania ”…
-
..."wciągający wykład, interesujące prowadzenie i zróżnicowane informacje ”…
-
..."na wyróżnienie zasługuje fajna relacja na linii trener - uczestnik ”…
Uczestnicy sesji „Skuteczny Manager” Gunnebo Industries Sp. z o.o. (15 osób)
-
..."Praktyczność zastosowania w pracy i życiu codziennym”, „doświadczenie, profesjonalizm i bardzo dobry kontakt trenerów z grupą”, „bardzo skuteczne i efektywne szkolenie idealnie dopasowane do moich potrzeb”, „doskonała atmosfera i super przykłady z dużą ilością ćwiczeń i super dobranych scenariuszy”, szczery feedback podczas omawianych scenek”, „ the best of soft skills”, „właściwe proporcje pomiędzy teorią i praktyką,” łatwy, czytelny, różnorodny sposób przekazu wiedzy”, „fachowość i szycie na miarę"...
Uczestnicy sesji „Skuteczny Manager” Philip Morris Polska S.A. (155 osób)
-
..."profesjonalizm, wiedza , zaangażowanie, ciekawy przekaz, środki audiowizualne, dobre materiały do dalszej samoanalizy, ale przede wszystkim dobór praktycznych ćwiczeń odwzorowujących rzeczywistość ”…
-
..."treści z kursu są do zastosowania nie tylko w pracy, ale i w życiu prywatnym ”
-
..."cieszę się, że mogłam uczestniczyć w tak ciekawym szkoleniu super łączącym teorię z praktyką ”…
-
..."konstruktywne rozmowy z prowadzącym”…
-
..."na wyróżnienie zasługują zdolność obserwacji trenera i trafność oceny umiejętności uczestników ”…
Uczestnicy sesji „Efektywna Komunikacja” Kennametal Polska Sp.z.o.o. (17 o.)
-
..."kompetencje wykładowcy na bardzo wysokim poziomie, wszystko powiedziane w zrozumiały, zapadający w pamięć sposób ”…
-
..."Trener pomaga w dostrzeżeniu własnych błędów i wychwyceniu pomysłów kolegów ”…
-
..."szkolenie otwiera nowe możliwości, można poznać techniki sprzedaży i wymienić się doświadczeniami ”…
-
..."świetny kurs dla ludzi rozpoczynających pracę PH, ale znaleźć można również cenne elementy dla doświadczonych handlowców ”…
Uczestnicy sesji „Skuteczne Umiejętności Sprzedaży” Diagnosis Sp.zo.o. (15)
-
..."bardzo kompetentni prowadzący, doskonała atmosfera i ciekawe ćwiczenia”
-
..."można poznać swoje silne i słabe strony”…
-
..."szkolenie bardzo pomocne w pracy z ludźmi"...
-
..."bardzo przyjazny, interaktywny i zrozumiały przekaz"...
Uczestnicy sesji „Efektywna Komunikacja w Obsłudze Klientów” warsztaty dla Trenerów Wewnętrznych (56)